пʼятницю, 5 червня 2015 р.

Коли і як дитину знайомити з професіями?

 У кожній сім’ї по-різному підходять до навчального моменту. Батьки вирішують для себе самі, коли і в якому обсязі малюк готовий отримувати знання. Як познайомити дитину з навколишнім рослинним і тваринним світом, в який час варто починати вчити малюка читання чи письма і коли розповісти про професії.
 Останнє надзвичайно важливо для самосвідомості дитини, для правильного формування ставлення до власного праці та роботі інших людей, визначення їх ролі в людському житті. Переходячи від одного навчального моменту до іншого — дитина розвивається.
 Коли дитину знайомити з професіями?

 Починати розповідати деякі відмінності однієї професії від іншої можна вже з півтора-дворічного віку малюка. Але, переслідуючи благі наміри навчити дитину існуючим в дорослому світі робіт, необхідно не забувати про те, що малюкам багато речей осмислити ще важко. Особливо те, що вони ніколи не бачили, або про що абсолютно не мають уявлення.
 Тому першими в списку будуть професії, з представниками яких діти зустрічаються досить часто — продавці, водії громадського транспорту, двірники, лікарі, міліціонери.
 Коли дитина вже має якесь уявлення про машини, механізми, інструменти і робочому інвентарі, можна поступово вводити поняття інших професій.
 З 3-4 років діти вже трохи повинні знати про те, де і ким працюють члени сім’ї — мама, тато, бабуся; в чому полягає їхня робота, чим цінна. З віком інформація повинна доповнюватися.
 Як познайомити дитину з професіями?
 Походи на робочі місця та екскурсії
 Щоб розповісти малюкові про такі професії як продавець, кухар або будівельник, можна сходити в продуктовий магазин, в їдальню, підійти до возводящей або ремонтуються будівель та на наочних прикладах описати принципи роботи і використовувані інструменти. Наприклад, продавець зважує і упаковує фрукти, а потім за плату віддає їх покупцеві і т.д.
 Познайомити дитину з пожежниками, рибалками або стоматологом, можна, зробивши екскурсійний похід на їх робоче місце. Зараз багато подібних подорожей пропонується туристичними фірмами і розробляються в рамках навчальної програми дошкільних установ.
 Читання книг
 Багато дитячих поети і письменники викладали опису тих чи інших робочих професій у своїх творах:
Дж. Родарі — «Чим пахнуть ремесла?»
В. Маяковський — «Ким бути?»
А. Барто — «Маляр», «Пісня моряків», «Ветеринарний лікар».
С. Михалков — «Перукар», «Дядя Стьопа».
 Б. Заходер — «Кравчиня», «Будівельники», «Швець», «Шофер».
С. Чертков — Дітям про професії: «Прикордонник», «Доярка», «Фокусник», «Кухар», «Перукар», «Столяр», «Ветеринар», «Льотчик», «Моряк», «Фермер», «Рибалка »,« Пожежний »,« Вчений »,« Музикант »та ін
 Читаючи твір і показуючи ілюстрацію, можна доступно пояснити дитині, хто такий прикордонник, листоноша або механік.
Крім віршів, можна використовувати загадки про професії, оповідання.
 Рольові ігри
 Ще одним способом описати малюкові дорослий світ професій є гра. Бавлячись з дитиною, або коли він спілкується з друзями, можна запропонувати нове для нього розвага: гру в вчителя, лікаря чи міліціонера.
 Для цього необхідно надати допоміжну атрибутику: наприклад, для гри в педагога дати малюкові паличку-указку, книги, оформити шкільну дошку, а самому сісти за парту.
У процесі рольової гри можна використовувати як підручні засоби (гудзики під виглядом таблеток), спеціальні заготовки (нарізані з картону знаки дорожнього руху), так і куплені тематичні набори (іграшка кухня, набір доктора або пожежна машина).
 Такі розваги в невимушеній формі знайомлять дитину з нюансами та особливостями професій, розвивають фантазію.
 Мультфільми і спеціальні відеоролики
 Наступний варіант знайомства з професіями підійде для спокійних і посидючих малюків.
 Навчальні відеоролики або мультфільми про професії розраховані на хлопців певного віку.
Вони в доступній формі і за короткий проміжок часу наочно демонструють особливості праці швачки, машиніста або художника.
 Дитина, спостерігаючи за діями персонажів на екрані, має можливість побачити і вивчити назви раніше незнайомих предметів і дій.
 Дидактичний матеріал: дітям про професії
 Виробники дитячої продукції пропонують у допомогу батькам і вихователям дитячих садків різноманітні картки та плакати з зображенням представників різних професій у їхньому робочому процесі: пекар — готує хліб, балерина — танцює, касир — вибиває чек.
 Розглядаючи зображення разом з дитиною, дорослі можуть задавати навідні запитання, обговорювати зовнішній вигляд працівника і намальовані аксесуари.
 Як випливає знайомити дитину з професіями
 Незалежно від того, який спосіб розповісти про дорослих професіях віддали перевагу батьки, аніматори в розвиваючих центрах або вихователі в дитячому садку є якийсь план (схема), що за чим слід робити:
 1. Чітко назвати повне найменування професії і зробити маленький нарис про те, що саме робить той або інший працівник.
 2. Далі описати місце його праці. Наприклад, для лікаря і медсестри — це лікарня чи поліклініка, а для кухаря — кухня, їдальня дитячого садка чи ресторану та інше.
 3. У тих випадках, коли при роботі слід носити форму, можна познайомити дитини з окремими видами і розповісти, ніж один костюм відрізняється від іншого. У що одягнений міліціонер, а в що пожежник, машиніст поїзда і пр.
 4. Відповісти на запитання малюка про використаний в процесі роботи обладнанні або інструменті. Міліціонеру потрібен жезл, кравчині — ножиці, швейний крейда і лінійка, астроному — телескоп.
 5. Описати, а по можливості показати наочно або програти дії робітників: кухар — варить, журналіст — бере інтерв’ю, клоун — розважає публіку.
 6. Охарактеризувати одержувані в кінці роботи результати: приготовані обід, вилікуваний зуб або надоєне молоко.
 7. Наприкінці бесіди варто поговорити про значущість, корисності та необхідності праці однієї людини для інших.
 Навчайте малюків граючи!

3 коментарі:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. Я колись мав труднощі з фінансуванням свого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити
  2. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити